Pristatymas & Grąžinimas
PIRKIMO TAISYKLĖS
HAPPY PEOPLE komanda teikia informaciją apie įvairias partnerių paslaugas ir siūlomas prekes, tačiau neatsako už jų kokybę bei teikimo sąlygas. Toliau, jeigu partneriai laiku neatnaujina arba neinformuoja apie pakitusias sąlygas, informacija partnerių puslapiuose arba paslaugų teikimo vietose gali skirtis nuo www.happypeople.lt puslapyje teikiamos informacijos.
HAPPY PEOPLE komanda atsako tik už www.happypeople.lt svetainėje parduodamas Prekes ir Paslaugas. Joms yra taikomas grąžinimas, keitimas, garantija ir pinigų grąžinimas pagal tam tikras sąlygas ir taisykles. Kviečiame susipažinti su pirkimo ir naudojimosi taisyklėmis:
BENDROSIOS NUOSTATOS:
1.1. Šių pirkimo–pardavimo taisyklių (toliau –
Taisyklės) tikslas – reglamentuoti prekių pardavimą bei paslaugų
teikimą elektroninėje parduotuvėje www.happypeople.lt (toliau –
Internetinė parduotuvė), užtikrinant Lietuvos Respublikos įstatymų bei
teisės aktų, nustatančių vartotojų teisių apsaugą, laikymąsi ir
įgyvendinimą. Internetinė parduotuvė valdoma
MB, Švara visiems
,
Savanorių pr. 176, Vilnius
03154
, Lietuva
(toliau – Bendrovė).
1.2. Bendrovė prekiauja įvairiomis prekėmis (toliau – Prekė): elektroninės prekės, suvenyrai, verslo dovanos, valgomosios puokštės ir taip pat visos kitos prekes, kuriomis Bendrovė gali prekiauti ateityje. Apmokėtos prekės per artimiausias 1 - 2 d.d. klientui išsiunčiamos kliento nurodytu pristatymo adresu, pasirinktu pristatymo būdu.
1.3. Bendrovė platina paslaugas (toliau – Paslauga): edukacijas, gastronomines degustacijas/ edukacijas, išankstinius renginių bilietus, įvairias pramogas ir paslaugas, elektroninius dovanų čekius, taip pat visos kitos paslaugos, kurias Bendrovė teikia ar gali teikti ateityje. Paslaugų čekiai/ bilietai/ kuponai – tai vienkartinio arba daugkartinio naudojimo specialaus dizaino ir formos blankai, klientui pateikiami elektroniniu būdu, su paslaugos informacija, kuri patvirtina pirkėjo išankstinio mokėjimo faktą ir suteikia pirkėjui teisę įsigyti paslaugas atitinkamoje fizinėje paslaugų teikimo vietoje, suderinus paslaugos teikimo faktą iš anksto, vadovaujantis paslaugos teikimo taisyklėmis ir sąlygomis bei terminais.
1.4. Bendrovė parduoda Prekes – suvenyrus, verslo dovanas, bižuteriją, ir
kitos prekės – kurias galima įsigyti pagal tam tikras pardavimo ir
pristatymo sąlygas ir taisykles.
1.5. Bendrovės paslaugos teikiamos ir prekės parduodamos vadovaujantis
šiomis Taisyklėmis, taip pat kitais Bendrovės dokumentais, bei teisės
aktų reikalavimais. Su šiomis taisyklėmis privalo susipažinti visi
asmenys, t. y. tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys (toliau –
Pirkėjai), kurie naudojasi Bendrovės teikiamomis paslaugomis
internetinėje parduotuvėje ir fizinėse paslaugų teikimo ar prekybos
vietose.
1.6.
Gaudami, užsakydami prekes ar naudodamiesi Bendrovės paslaugomis ir
ištekliais Pirkėjai patvirtina, kad yra susipažinę su šiomis Taisyklėmis
ir įsipareigoja jų laikytis. Jei Pirkėjas nėra susipažinęs su šiomis
taisyklėmis, Bendrovė turi teisę atsisakyti suteikti paslaugas.
1.7. Šios Taisyklės yra sandorio, kurį Pirkėjai sudaro naudodamiesi Bendrovės paslaugomis, neatskiriama sąlygų dalis.
1.8. Bendrovė pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti šias Taisykles, ir
tokie pasikeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo Bendrovės internetinėje
parduotuvėje www.happypeople.lt bei Prekybos ar Paslaugų teikimo
vietose.
PVM SĄSKAITŲ-FAKTŪRŲ IŠRAŠYMAS
2. PVM sąskaitas-faktūras galime išrašyti ne vėliau, kaip iki kito mėnesio 5 d.
Pavyzdys: jeigu mokėjimą atlikote 2023 m. sausio 20 d., tuomet PVM
sąskaitą-faktūrą galime išrašyti iki 2023 m. vasario 5 d. (imtinai).
BENDROVĖS IR PIRKĖJŲ TEISĖS IR PAREIGOS
3.1. Bendrovės teisės ir pareigos:
3.1.1. Bendrovė privalo tinkamai ir
laiku suteikti paslaugas visiems besikreipiantiems ir šių Taisyklių
reikalavimų besilaikantiems Pirkėjams.
3.1.2. Bendrovė privalo tinkamai komunikuoti ir bendradarbiauti su visais besikreipiančiais asmenimis.
3.1.3. Bendrovė turi teisę atsisakyti suteikti paslaugas šiose Taisyklėse ir teisės aktuose numatytais atvejais.
3.1.4.
Bendrovė taip pat turi kitas įstatymuose ir šiose Taisyklėse nustatytas
teises ir pareigas ir gali jomis naudotis be jokių apribojimų.
3.2. Pirkėjai privalo:
3.2.1. Tinkamai ir laiku atsiskaityti su Bendrove už Bendrovės teikiamas prekes ir paslaugas.
3.2.2.
Nepažeisti ir laikytis šių Taisyklių, kitų Bendrovės viešai skelbiamų
sąlygų ir nuostatų, teisėtų Bendrovės nurodymų ir galiojančių teisės
aktų reikalavimų.
3.2.3. Teikiant Bendrovei duomenis atsakyti už jų teisingumą, išsamumą
ir atitikimą tikrovei bei prisiimti visus susijusius padarinius už tokių
reikalavimų nesilaikymą.
3.2.4. Įgyvendinti ir vykdyti kitas Pirkėjams, kaip vartotojams, galiojančių teisės aktų nustatytas pareigas.
3.2.5. Nuo Prekių ar Paslaugų, Dovanų čekio įsigijimo momento Pirkėjas
yra pats asmeniškai atsakingas už pirkimo kvito/ čekio saugumą.
Pirkėjas užtikrina, kad kvito/ čekio identifikaciniai duomenys netaps
žinomi tretiesiems asmenims (kurie, pasinaudoję svetimo kvito/ čekio
identifikaciniais numeriais, galėtų suklastoti Prekių ar Paslaugų
pirkimo kvitą ir Dovanų čekį, juo pasinaudoti ir/ar kitaip pakenkti
Pirkėjo interesams). Pirkėjas, sužinojęs, kad jo pirkimo kvito/ čekio
identifikaciniai duomenys gali būti žinomi tretiesiems asmenims, privalo
nedelsiant pasinaudoti šiais kvitais/ čekiais arba atlikti Paslaugų
pirkimo kvito/ Dovanų čekio pakeitimą, arba kreiptis į teisėsaugos
institucijas. Nuo Paslaugų kvito ar Dovanų čekio pardavimo/pateikimo
Pirkėjui momento, Bendrovė už Paslaugų kvito ir Dovanų čekio saugumą
nebeatsako.
3.2.6. Saugoti pirkimo dokumentą, įrodantį Prekių/ Paslaugų ar Dovanų čekio įsigijimą, viso jų galiojimo laikotarpiu.
3.3. Pirkėjai turi teisę:
3.3.1. Laikydamiesi šių taisyklių reikalavimų ir Bendrovės nurodymų, naudotis visomis Bendrovės teikiamomis Paslaugomis.
3.3.2. Gauti iš Bendrovės viešai skelbiamą Bendrovės turimą informaciją.
3.3.3. Naudotis kitomis pirkėjams, kaip vartotojams, galiojančių teisės aktų suteikiamomis teisėmis.
3.3.4. Pirkėjai prieš gaudami/užsakydami Paslaugas ir Prekes turėtų
kiekvieną kartą išsamiai susipažinti su prekių, paslaugų, dovanų čekių
teikimo sąlygomis, kaina, nustatytus apribojimus ir/ar kitus paslaugų
teikimo kriterijus. Kilus neaiškumams, Pirkėjai privalo teirautis
Bendrovės papildomos informacijos.
3.4. Pirkėjams, kurie naudojasi Internetine parduotuve, draudžiama:
3.4.1. Be rašytinio Bendrovės sutikimo naudoti bet kokius prietaisus, programas ar programinę įrangą, siekiant kopijuoti Internetinėje parduotuvėje esantį turinį arba siekiant bet kokių kitokių neteisėtų veiksmų.
3.4.2. Naudoti bet kokius prietaisus, programas ar programinę įrangą, kuri gali trukdyti tinkamam Internetinės parduotuvės veikimui.
3.4.3. Atlikti bet kokius veiksmus, kurie sudarytų neracionalią ar per didelę apkrovą Internetinei parduotuvei.
3.4.4.
Pirkėjai naudojasi Internetine parduotuve savo rizika. Pirkėjai yra
patys atsakingi dėl savo slaptažodžio ir/ar raktinio žodžio, jei toks
yra, slaptumo. Bendrovė negarantuoja ir nėra atsakinga už tai, kad
Pirkėjams naudojantis Internetine parduotuve, nekils jokių trukdžių ar
problemų.
3.4.5. Visais atvejais gaudamas/kreipdamasis dėl/užsakydamas paslaugas Pirkėjas turi elgtis protingai, sąžiningai ir apdairiai, pateikdamas Bendrovei tik teisingą informaciją ir išsiaiškindamas visas jam konkrečiu atveju svarbias aplinkybes bei sužinodamas visą jam reikalingą informaciją.
TAIKYTINA ATSAKOMYBĖ
4.1. Pirkėjams, pažeidusiems šių Taisyklių reikalavimus, Bendrovė gali panaudoti šiose taisyklėse numatytas priemones.
4.2.
Šių taisyklių numatytais atvejais Bendrovė turi teisę be atskiro
įspėjimo savo pasirinkimu naudoti vieną arba kelias šio punkto
papunkčiuose numatytas priemones:
4.3.
Atsisakyti suteikti paslaugas:
4.3.1.
Panaikinti Pirkėjo Dovanų čekių, Prekių ar Paslaugų užsakymą.
4.3.2.
Kreiptis į teisėsaugos ar kitas kompetentingas institucijas ir perduoti joms pirkėjo duomenis bei kitą susijusią informaciją.
4.3.3. Neribotam laikui sustabdyti arba panaikinti Pirkėjo teisę prisijungti prie Internetinės parduotuvės.
4.3.4.
Panaikinti Pirkėjo registraciją Internetinėje parduotuvėje, jeigu tokia buvo atlikta.
4.3.5. Imtis bet kokių kitokių teisėtų priemonių.
4.3.6.
Šių Taisyklių numatytais atvejais Bendrovė, dėl Pirkėjo veiksmų
(neveikimo) ėmusis šiose Taisyklėse numatytų priemonių, neatlygina jokių
Taisyklių ar teisės aktų reikalavimus pažeidusio Pirkėjo ir/ar su juo
susijusių Pirkėjų patirtų tiesioginių ir/ar netiesioginių nuostolių.
PASLAUGŲ IR ELEKTRONINIŲ DOVANŲ ČEKIŲ TEIKIMO SĄLYGOS
5.1. Prieš įsigyjant Bendrovės parduodamas Paslaugas ir Dovanų čekius, prašome atidžiai perskaityti aprašymus, kuriuose pateikiamos su parduodama paslauga ar preke susijusios sąlygos (toliau – Sąlygos), kurios parengiamos kiekvienai paslaugai ar prekei atskirai ir yra neatsiejama šių taisyklių dalis. Jos nusako kainas, turinį, charakteristikas, terminus, teikimo, pristatymo tvarką, vietą ir kitą svarbią informaciją.
5.2.
Pirkėjai, įsigyjantys dovanų čekius ar paslaugas, kartu sutinka ir su
visomis jų naudojimo Sąlygomis, kurios yra privalomos ir taikomos
Pirkėjams. Pirkėjams, nesilaikantiems naudojimo ar teikimo Sąlygų,
Bendrovė ir/ar Paslaugų teikėjas gali atsisakyti suteikti paslaugas,
parduoti prekes arba taikyti sankcijas.
5.3.
Bendrovė teikia Bendrovės turimą viešą informaciją visiems Pirkėjams, kurie į ją kreipiasi tiesiogiai.
5.4.
Paslaugų pirkimo kvitai ir Dovanų čekiai Pirkėjams išduodami tik
sumokėjus pilną jų kainą ir taikomus papildomus mokesčius, jeigu tokie
yra, nebent Pirkėjas ir Bendrovė susitaria kitaip. Informacija apie
Prekių, Paslaugų ir Dovanų čekių kainas, jiems taikomus papildomus
mokesčius ir atsiskaitymo sąlygas pateikiama Internetinėje parduotuvėje HAPPY PEOPLE arba tiesiogiai kreipiantis į Bendrovę.
5.5.
Ant Dovanų čekio ir Paslaugų pirkimo kvitų, nurodoma ir/ar įrašoma
informacija: Paslaugos pavadinimas, vertė (nominalas), galiojimas,
nurodant mėnesiais arba pateikiant pradžios ir pabaigos datas, paslaugos
teikimo vieta bei kita aktuali informacija, identifikacijos numeriai,
kita informacija, reikalinga tinkamai informuoti Pirkėją, atlikti
užsakomos Prekės ar Paslaugos teikimo funkcijas.
5.6.
Siekdama patenkinti skirtingų Pirkėjų skirtingus poreikius Bendrovė turi
teisę sudaryti galimybes Pirkėjams atsiskaityti už Paslaugas Bendrovės
Prekybos vietose mokant grynaisiais, atsiskaityti kortelėmis arba
atsiskaityti už Paslaugas Bendrovės Internetinėje parduotuvėje,
pasinaudojant elektroninės bankininkystės paslaugomis arba susisiekus
elektroniniu paštu ir užsisakant išankstinę sąskaitą apmokėjimui ir ją
apmokant. Dėl techninių kliūčių ar atsiradus kitoms svarbioms
aplinkybėms, atsiskaitymo būdai gali būti ribojami.
5.7.
Siekdama užtikrinti kokybišką ir tinkamą Paslaugų suteikimą, Pirkėjo
duomenų apsaugą bei Pirkėjo identifikaciją, Bendrovė turi teisę
reikalauti, kad Pirkėjai, norintys pasinaudoti galimybe įsigyti Prekes
ir Paslaugas naudodamiesi interneto parduotuve, registruotųsi
internetinėje parduotuvėje arba, užpildytų elektroninę registracijos
formą. Pirkėjai, užsiregistravę arba įsigiję prekes ar paslaugas
Bendrovės interneto parduotuvėje, privalo laikytis Bendrovės nustatytų,
internetinėje parduotuvėje taikomų naudojimo taisyklių ir reikalavimų, o
šių Taisyklių ir reikalavimų nesilaikant, Bendrovė turi teisę tokių
Pirkėjų registraciją panaikinti arba neteikti prekių ir paslaugų.
5.8.
Paslaugų užsakymai internetinėje parduotuvėje apdorojami tik patikrinus
kontaktinę ir finansinę informaciją. Jei Pirkėjai pateikia neteisingą
informaciją, Bendrovė gali panaikinti neteisingą informaciją pateikusio
Pirkėjo užsakymą ir/arba registraciją arba taikyti kitas sankcijas.
5.9.
Bendrovė Internetinėje parduotuvėje gali nustatyti Prekių ir Paslaugų
užsakymo limitą, kuris negali būti viršytas. Jeigu reikalingas didesnis
Prekių ar Paslaugų kiekis, negu yra galimas limitas, tuomet Pirkėjas
turi susisiekti su Bendrove ir esant galimybei, Bendrovė gali, bet
neprivalo, suteikti papildomą Prekių ar Paslaugų teikimą.
5.10.
Bendrovė turi teisę nustatyti papildomas ir/ar kitas Paslaugų teikimo
sąlygas, nors ir nenumatytas šiose Taisyklėse, informuodama apie tai
viešai internetinėje parduotuvėje ar kitu Bendrovės pasirinktu būdu.
5.11.
Dėl techninių kliūčių ar esant kitoms aplinkybėms Bendrovės paslaugų
teikimas gali būti sustabdytas ar nutrauktas. Bendrovė taip pat turi
teisę sustabdyti ir/ar nutraukti Paslaugų teikimą ar Prekių pristatymą
konkretaus Pirkėjo atžvilgiu, jeigu šis Pirkėjas pažeidžia šias
Taisykles, kitas Bendrovės nustatytas taisykles ar sąlygas, elgiasi
nusikalstamai ar jo veiksmai prieštarauja viešajai tvarkai ar gerai
moralei.
5.12.
Bendrovė neatsako ne dėl Bendrovės kaltės atsiradusios Prekių žalos
transportavimo metu, Paslaugų teikimo sutrikimų dėl gamtinių sąlygų,
Partnerių kaltės ir/ar Pirkėjų bei trečiųjų asmenų veikos.
5.13.
Pirkti prekes, paslaugas ir dovanų čekius bei naudotis Bendrovės
paslaugomis gali visi Pirkėjai, turintys teisines ir tam tikrais
atvejais technines galimybes (internetas, telefonas ir pan.) sudaryti
tokius sandorius, t. y. Pirkėjai, turintys visišką veiksnumą arba ribotą
(nevisišką) veiksnumą, tačiau galintys sudaryti tokio pobūdžio
sandorius.
5.14.
Atsižvelgiant į tai, kad Bendrovė platina ir Partnerių teikiamas Prekes,
Paslaugas bei Dovanų čekius, suteikiančius teisę į kitų Paslaugų
teikėjų teikiamas paslaugas ir prekes, tokių paslaugų teikimo sąlygas
nustato ir Bendrovei pateikia tas Prekes ar Paslaugas teikiantys
asmenys. Dėl šios priežasties Prekių ir Paslaugų teikimo sąlygos bei
informacija gali skirtis. Bendrovė nėra atsakinga už Partnerių teikiamų
prekių ir paslaugų kokybę ir neturi teisės nustatyti Partnerių teikiamų
Prekių ir Paslaugų teikimo sąlygų.
5.14.1. Atsiskaičius už Prekes ar Paslaugas Dovanų čekiu arba pateikus Prekių ir Paslaugų pirkimo kvitą, jis yra paimamas ir negrąžinamas arba kvito/ čekio identifikavimo numeris yra įtraukiamas į sistemą, kaip panaudotas.
5.14.2.
Vienu Dovanų čekiu arba Prekių ir Paslaugų pirkimo kvitu atsiskaityti už
pirkinius galima tik vieną kartą. Atsiskaičius, čekis/ kvitas tampa
negaliojančiu.
5.14.3.
Dovanų čekiu arba Paslaugų pirkimo kvitu galima atsiskaityti tik už čekyje/ kvite nurodytas prekes bei paslaugas.
5.14.4.
Jei perkamų Prekių ar Paslaugų kaina yra didesnė už čekyje arba kvite
esančią sumą, pirkėjas padengia skirtumą kitais apmokėjimo būdais.
5.14.5.
Partneris turi teisę atsiskaitant nepriimti Prekių, Paslaugų įsigijimo
kvito ar Dovanų čekio, jei šis yra sugadintas, unikalus identifikavimo
numeris yra neperskaitomas, toks numeris neegzistuoja sistemoje arba
kvito/ čekio dizainas ir formatas skiriasi nuo originalaus Bendrovės
skurto grafinio dizaino.
5.14.6.
Jei Prekių, Paslaugų įsigijimo kvitas ar Dovanų čekis yra sugadintas ir
neįmanoma jo identifikuoti arba jo grafinis dizainas neatitinka
originalaus dizaino, jis – nepriimamas, pinigai už jį negrąžinami, tokio
kvito/ čekio turėtojui neteikiamos ir neparduodamos papildomos su
Bendrovės platinimu susijusios paslaugos ar prekės (dovanų čekio
galiojimo pratęsimas, skaidymas, pakeitimas ir kitos paslaugos).
5.15.
Skirtingos Paslaugų teikimo sąlygos taip pat gali atsirasti esant šiose taisyklėse numatytoms aplinkybėms.
5.16.
Bendrovė Pirkėjui, įsigijusiam Prekes, Paslaugas ar Dovanų čekį el.
būdu, jo kopiją pateikia tik pirkimo metu nurodytu el. paštu. Jeigu
Pirkėjas pageidauja gauti Dovanų čekį kitu el. paštu, Bendrovė turi
teisę Pirkėjo prašyti papildomų duomenų reikalingų pirkimo
identifikavimui (pvz. mokėjimą patvirtinantis dokumentas, prašymo
patvirtinimas kvalifikuotu el. parašu ir k t.).
PASLAUGŲ IR DOVANŲ ČEKIŲ GALIOJIMO TERMINO PRATĘSIMO SĄLYGOS IR TVARKA
6.1.
Paslaugų ir Dovanų čekio galiojimo laikas nurodomas aprašymuose prie
paslaugos ir/ arba ant čekio. Dovanų čekio galiojimo laikas pradedamas
skaičiuoti nuo jo įsigijimo dienos, t. y. nuo to momento, kai už jį buvo
sumokėta šiose Taisyklėse numatyta tvarka, nebent Bendrovė ir Pirkėjas
susitaria raštu kitaip.
6.2.
Paslaugų teikimo arba Dovanų čekio terminas gali būti pratęstas, bet
neprivalomas pratęsti, nes Bendrovė platina tiek savo, tiek Partnerių
parduodamas Prekes ir Paslaugas, kurių teikimą įtakoja žmogiškieji
ištekliai, sezoniškumas, gamtinės ir kitos sąlygos, todėl dėl galimybės
pratęsti arba nepratęsti tam tikrą Paslaugos teikimą būtina susisiekti
su Bendrove el. paštu (
+370
60188912
) iš anksto, ne mažiau
kaip 7 (septynias) dienas iki galiojimo termino pasibaigimo.
6.2.1.
Pasibaigus Paslaugų teikimo ar Dovanų čekio galiojimui ir nesusisiekus
su Bendrove dėl galimybės pratęsti arba pakeisti Paslaugas į kitas
Bendrovės teikiamas paslaugas ar Prekes pagal turimas galimybes, bet
neprivalomai, Paslaugų pirkimo kvitas arba Dovanų čekis yra laikomas
nebegaliojančiu, jis yra nekeičiamas, pinigai negrąžinami ir
nekompensuojama kitomis prekėmis ar paslaugomis.
6.2.2.
Apie galimą, bet neprivalomą, Paslaugų teikimo arba Dovanų čekio
pratęsimo laiką Bendrovė informuoja pirkėją kiekvienu atveju
individualiai. Bet maksimalus galima termino pratęsimas yra 31 diena.
Pratęsimo terminas skaičiuojamas nuo Paslaugų teikimo kvito ar Dovanų
čekio galiojimo pabaigos momento. Bendra kvito arba čekio galiojimo
trukmė susideda iš pirminio galiojimo laiko ir papildomai pratęsto
laikotarpio.
6.2.3.
Nemokamas paslaugos pratęsimas taikomas tik tuo atveju, jeigu Prekių ar
Paslaugų kaina per numatomą pirkimo kvito/ čekio galiojimo terminą
nepakito arba sumažėjo. Kitu atveju, jeigu prekės ir paslaugos ar su
jomis susiję kaštai padidėjo, Bendrovė gali taikyti pratęsimo
mokestį, apie jo dydį raštu informuodama Pirkėją.
6.2.4.
Jeigu yra taikomas Paslaugų ar Dovanų čekio pratęsimo mokestis,
Pirkėjas gali atsisakyti mokėti šį mokestį, tačiau tuo atveju Paslaugų
ar Dovanų čekio pratęsimas nėra taikomas, nekeičiamas į kitas prekes ar
paslaugas, pinigai negrąžinami ir nekompensuojami kitais būdais.
6.2.5.
Nemokamai Paslaugų teikimo ir Dovanų čekio terminas gali būti
pratęsiamas, jeigu per pirminį galiojimo terminą Prekių, Paslaugų kaina
nepakito arba sumažėjo. Tuo atveju jeigu Prekių ar Paslaugų kaina po jų
įsigyjimo laiko yra sumažėjusi, taikomos akcijos, išpardavimas, Bendrovė
taiko nemokamą Paslaugų teikimo pratęsimą, tačiau skirtumas tarp
sumokėtos kainos ir sumažėjusios kainos už Prekes ar Paslaugas bei
Dovanų čekius yra negrąžinamas, nekompensuojamas ir į tą pačią kainą
papildomai neįtraukiamos kitos Prekės ar Paslaugos.
6.2.6.
Pratęsti Paslaugų arba Dovanų čekio terminą galima tik 1 (vieną) kartą.
6.2.7.
Prašyme dėl Paslaugos ar Dovanų čekio galiojimo termino pratęsimo
Pirkėjas turi nurodyti: savo vardą, pavardę, kontaktinį telefono numerį,
elektroninio pašto adresą, užsakytų paslaugų pavadinimą, kiekį,
galiojimo pabaigos datą, Paslaugos įsigyjimo kvito arba Dovanų čekio
unikalų kodą arba pridėti užsakymo kopiją.
6.2.8.
Pirkėjas pratęsimo mokestį, jeigu toks bus taikomas, gali sumokėti
atlikdamas pavedimą į Bendrovės sąskaitą pagal Bendrovės pateiktą
išankstinio mokėjimo sąskaitą.
6.2.9.
Nepanaudojus Paslaugų teikimo kvito arba Dovanų čekio per nurodytą
galiojimo laikotarpį ar per pratęstą galiojimo laikotarpį Dovanų čekis
ir Paslaugos nekeičiamos ir / ar pinigai negrąžinami.
PASLAUGŲ IR DOVANŲ ČEKIO KEITIMO, GRĄŽINIMO SĄLYGOS IR TVARKA
7.1.
Pirkėjai, prieš įsigydami Paslaugas ar Dovanų čekį, privalo įvertinti
visas su paslaugos teikimo aplinkybėmis susijusias sąlygas, įskaitant,
bet neapsiribojant darbo laiku, lokacija ir kitomis paslaugos teikimo
sąlygomis.
7.2.
Bendrovė pažymi, jog pinigai (čia ir toliau pinigais yra laikomos visos
pirkimo metu naudotos apmokėjimo formos, įskaitant, bet neapsiribojant:
grynieji pinigai, mokėjimas kreditine ar debetine kortele, elektroninėje
bankininkystėje atliktas pavedimas) už Paslaugas ir Dovanų čekius yra
negrąžinami, išskyrus, kai Pirkėjas, įsigijęs Paslaugą ar Dovanų čekį
nuotoliniu būdu (t. y. Bendrovės internetinėje parduotuvėje) atsisako
Paslaugų teikimo arba grąžina nepanaudotą Dovanų čekį per 14
(keturiolika) dienų nuo Paslaugų ir Dovanų čekio įsigijimo dienos,
vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10)
straipsniu. Pirkėjui pasinaudojus užsakytomis paslaugomis ir Dovanų
čekiu, pinigai tokiais atvejais negrąžinami.
7.3.
Jei paslaugas teikiantis Paslaugų teikėjas atšaukė paslaugų teikimą ar
kitaip informavo apie tai, kad jo teikiamos paslaugos nebus teikiamos ar
pasikeitė jų teikimo data, vieta ar kiti esminiai paslaugų kriterijai,
Pirkėjas turi teisę kreiptis į Bendrovę dėl turimo Dovanų čekio ar
užsakytų paslaugų pakeitimo į kitas Bendrovės parduodamas prekes bei
paslaugas arba pateikti nustatytos formos prašymą dėl pinigų grąžinimo.
7.4.
Šiose Taisyklėse numatytais atvejais, pinigai ne vėliau kaip per dvi
savaites nuo prašymo pateikimo Bendrovei dienos grąžinami į Pirkėjo
banko sąskaitą.
7.4.1.
Prašymą dėl pinigų, sumokėtų už paslaugas ar Dovanų
čekį, grąžinimo gali
pateikti tik pirkėjas, pateikęs mokėjimą patvirtinantį dokumentą ar jo
kopiją.
7.5.
Vadovaujantis šiomis Taisyklėmis, Pirkėjas gali pateikti nustatytos
formos prašymą dėl Paslaugų ar Dovanų čekio pakeitimo nuotoliniu būdu,
susisiekęs su Bendrove el. paštu. Prašyme dėl Paslaugos ar Dovanų
čekio galiojimo termino pratęsimo Pirkėjas turi nurodyti: savo vardą,
pavardę, kontaktinį telefono numerį, elektroninio pašto adresą, užsakytų
paslaugų pavadinimą, kiekį, galiojimo pabaigos datą, Paslaugos
įsigyjimo kvito arba Dovanų čekio unikalų kodą arba pridėti užsakymo
kopiją.
7.6.
Pirkėjas pratęsimo mokestį, jeigu toks bus taikomas, gali sumokėti
atlikdamas pavedimą į Bendrovės sąskaitą pagal Bendrovės pateiktą
išankstinio mokėjimo sąskaitą.
7.7. Nepanaudojus Paslaugų teikimo kvito arba Dovanų čekio per nurodytą
galiojimo laikotarpį ar per pratęstą galiojimo laikotarpį Dovanų čekis
ir Paslaugos nekeičiamos ir / ar pinigai negrąžinami.
PASLAUGŲ IR DOVANŲ ČEKIO KEITIMO, GRĄŽINIMO SĄLYGOS IR TVARKA
8.1.
Pirkėjai, prieš įsigydami Paslaugas ar Dovanų čekį, privalo įvertinti
visas su paslaugos teikimo aplinkybėmis susijusias sąlygas, įskaitant,
bet neapsiribojant darbo laiku, lokacija ir kitomis paslaugos teikimo
sąlygomis.
8.2.
Bendrovė pažymi, jog pinigai (čia ir toliau pinigais yra laikomos visos
pirkimo metu naudotos apmokėjimo formos, įskaitant, bet neapsiribojant:
grynieji pinigai, mokėjimas kreditine ar debetine kortele, elektroninėje
bankininkystėje atliktas pavedimas) už Paslaugas ir Dovanų čekius yra
negrąžinami, išskyrus, kai Pirkėjas, įsigijęs Paslaugą ar Dovanų čekį
nuotoliniu būdu (t. y. Bendrovės internetinėje parduotuvėje) atsisako
Paslaugų teikimo arba grąžina nepanaudotą Dovanų čekį per 14
(keturiolika) dienų nuo Paslaugų ir Dovanų čekio įsigijimo dienos,
vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10)
straipsniu. Pirkėjui pasinaudojus užsakytomis paslaugomis ir Dovanų
čekiu, pinigai tokiais atvejais negrąžinami.
8.3.
Jei paslaugas teikiantis Paslaugų teikėjas atšaukė paslaugų teikimą ar
kitaip informavo apie tai, kad jo teikiamos paslaugos nebus teikiamos ar
pasikeitė jų teikimo data, vieta ar kiti esminiai paslaugų kriterijai,
Pirkėjas turi teisę kreiptis į Bendrovę dėl turimo Dovanų čekio ar
užsakytų paslaugų pakeitimo į kitas Bendrovės parduodamas prekes bei
paslaugas arba pateikti nustatytos formos prašymą dėl pinigų grąžinimo.
8.4.
Šiose Taisyklėse numatytais atvejais, pinigai ne vėliau kaip per dvi
savaites nuo prašymo pateikimo Bendrovei dienos grąžinami į Pirkėjo
banko sąskaitą.
8.5.
Prašymą dėl pinigų, sumokėtų už paslaugas ar Dovanų čekį, grąžinimo gali
pateikti tik pirkėjas, pateikęs mokėjimą patvirtinantį dokumentą ar jo
kopiją.
8.6.
Vadovaujantis šiomis Taisyklėmis, Pirkėjas gali pateikti nustatytos
formos prašymą dėl Paslaugų ar Dovanų čekio pakeitimo nuotoliniu būdu,
susisiekęs su Bendrove el. paštu
info.happypeople1@gmail.com
.
8.7.
Pirkėjas turi teisę pakeisti tik galiojančius ir nepanaudotus Dovanų čekius ir užsakytas Paslaugas.
8.8.
Tuo atveju, kai užsakytos Paslaugos yra keičiamos į kitas, pigesnes
paslaugas arba Dovanų čekis yra keičiamas į kitą pigesnį Dovanų čekį –
kainų skirtumas nėra grąžinamas.
8.9.
Tuo atveju, kai užsakytos Paslaugos yra keičiamos į kitas, brangesnes
paslaugas arba Dovanų čekis yra keičiamas į kitą brangesnį Dovanų čekį,
Pirkėjas privalo padengti kainų skirtumą.
8.10.
Pakeitus Paslaugas ar Dovanų čekį, jo galiojimo laikas nepasikeičia, o
lieka toks pat, kaip ir prieš tai turėtų Paslaugų ar Dovanų čekio.
8.11. Prašymas dėl keitimo teikiamas nuotoliniu būdu, el. paštu svaravisiems1@gmail.com . Pirkėjas turi nurodyti: savo vardą, pavardę, kontaktinį telefono numerį, elektroninio pašto adresą, unikalų kvito numerį, bei pridėti čekio/ kvito kopiją.
8.12.
Paslaugų ar Dovanų čekių keitimui nuolaidos nėra taikomos.
PREKIŲ PRISTATYMO TVARKA
9.1. Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš prekių pristatymo būdų, nurodytų Bendrovės svetainėje.
9.2. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo į namus paslaugą.
9.2.1.
Pirkėjas turi teisę pakeisti tik galiojančius ir nepanaudotus Dovanų čekius ir užsakytas Paslaugas.
9.2.2.
Tuo atveju, kai užsakytos Paslaugos yra keičiamos į kitas, pigesnes
paslaugas arba Dovanų čekis yra keičiamas į kitą pigesnį Dovanų čekį –
kainų skirtumas nėra grąžinamas.
9.2.3.
Tuo atveju, kai užsakytos Paslaugos yra keičiamos į kitas, brangesnes
paslaugas arba Dovanų čekis yra keičiamas į kitą brangesnį Dovanų čekį,
Pirkėjas privalo padengti kainų skirtumą.
9.3.
Pakeitus Paslaugas ar Dovanų čekį, jo galiojimo laikas nepasikeičia, o
lieka toks pat, kaip ir prieš tai turėtų Paslaugų ar Dovanų čekio.
9.4.
Prašymas dėl keitimo teikiamas nuotoliniu būdu, el. paštu
info.happypeople1@gmail.com
. Pirkėjas turi nurodyti: savo vardą, pavardę,
kontaktinį telefono numerį, elektroninio pašto adresą, unikalų kvito
numerį, bei pridėti čekio/ kvito kopiją.
9.5. Paslaugų ar Dovanų čekių keitimui nuolaidos nėra taikomos.
9.6. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.
9.7.
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Priimant prekes būtina
pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens
tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei
Pirkėjas prekių pats nepriima nors prekės yra pristatytos Pirkėjo
nurodytu adresu, Pardavėjas turi teisę perduoti prekes Pirkėjo nurodytu
adresu esančiam kitam asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti
Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.
9.8. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
9.9. Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka Prekių pristatymą į Omniva paštomatą:
9.9.1. Omniva paštomatuose siuntų savitarnos terminaluose galima atsiimti prekes, kurios sveria mažiau nei 30 kg. Sunkesnės nei 30 kg prekės į paštomatus ir į siuntų savitarnos terminalus nėra pristatomos.
9.9.2. Siunta iš Omniva paštomato turi būti atsiimta per 7 (septynias) kalendorines dienas po to, kai Pardavėjas informavo Pirkėją elektroniniu paštu, kad prekę galima atsiimti.
9.10. Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti pirkimo–pardavimo sutarties sudarymo metu.
9.11. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba nepriklausomų nuo Pardavėjo, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
9.12.
Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su kurjeriu, o
prekių fizinio atsiėmimo Parduotuvėje atveju – su Pardavėjo atsakingu
asmeniu, arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės (-ių)
būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui
pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad prekė
yra perduota tinkamos būklės, be pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas
priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos
neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros
metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos prekės pakuotė pažeista
(suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra
pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas
privalo tai pažymėti prekės perdavimo – priėmimo dokumente bei,
dalyvaujant kurjeriui, o prekių fizinio atsiėmimo vietoje, Pardavėjo
atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių)
pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas
yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, kai tokių
pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių
komplektacijos neatitikimų tik tuomet jei šiuos neatitikimus galima
nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
9.13. Prekių atsitiktinio sugedimo ar sugadinimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai prekė perduota Pirkėjui.
9.14. Jei remiantis šiomis Taisyklėmis Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes ir jų pristatymą, atstovai susisiekia su Pirkėju dėl kito prekių pristatymo laiko ir/ar būdo. Už pakartotinį prekių pristatymo būdą gali būti taikomas papildomas prekių pristatymo mokestis. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus ir prekių pristatymo mokestį, jeigu jis buvo taikomas.
PREKIŲ KOKYBĖ IR GARANTIJA
10.1.
Kiekvienos www.happypeople.lt parduodamos prekės savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
10.2.
Pardavėjo siūlomos įsigyti prekės yra tinkamos kokybės. Prekė atitinka vartojimo pirkimo pardavimo sutartį, jei:
10.2.1. Prekė atitinka Pardavėjo pateiktą aprašymą ir turi tokias savybes kaip ir prekė, kurią Pardavėjas pateikė kaip pavyzdį ar modelį reklamuodamas tą prekę www.happypeople.lt .
10.2.2. Prekė tinka naudoti tam, kam tokios rūšies prekės paprastai naudojamos.
10.2.3. Prekė atitinka kokybės rodiklius, kurie paprastai yra būdingi to paties
pobūdžio prekėms ir kurių Pirkėjas gali pagrįstai tikėtis pagal prekės
pobūdį ir daikto gamintojo, jo atstovo ar pardavėjo viešai paskelbtus
pareiškimus, įskaitant reklamą ir daiktų ženklinimą, dėl daikto
konkrečių savybių.
10.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad jo parduodamos prekės savo dydžiu, forma, atspalviu, ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų, atspalvio ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių ar kitų techninių priežasčių, nepriklausančių nuo Pardavėjo valios. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Originalių produktų atspalviai, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
10.4. Pardavėjas tik tam tikroms skirtingoms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, bet ne visoms. Jeigu prekei yra taikoma garantija, tuomet konkretus garantinis terminas ir kitos sąlygos nurodomos tos prekės aprašymuose arba pateikiamas garantinis lapas kartu su prekės sąskaita-faktūra.
10.5. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.
10.6. Dėl garantinio aptarnavimo, jeigu toks taikomas, Pirkėjas turi kreiptis į Pardavėją nuotoliniu būdu el. paštu info.happypeople1@gmail.com .
PREKIŲ PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES ATSISAKYMAS
11.1.
Teisė atsisakyti Prekių pirkimo-pardavimo sutarties, prekes įsigijus www.happypeople.lt tinklalapyje:
11.1.1.
Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi teisę
atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties
pranešdamas apie tai Pardavėjui nuotoliniu būdu. Atkreipiame dėmesį,
kad šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos
Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų
sutarčių dėl:
11.1.1.1. Prekės, kuri pagaminta pagal Pirkėjo nurodytas specifikacijas arba aiškiai pritaikyta jo asmeninėms reikmėms.
11.1.1.2. Prekės, kuri greitai genda ar jos galiojimo trukmė yra trumpa.
11.1.1.3. Jei supakuota prekė yra nebetinkama grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių ir kuri buvo išpakuota ją pristačius.
11.1.1.4. Prekės, kuri po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais.
11.2. Apie ketinimą pasinaudoti garantija (jei ji taikoma), Pirkėjas privalo pranešti per Pardavėjo nustatytą tokios garantijos terminą, skaičiuojamą nuo prekės perdavimo Pirkėjui dienos. Pranešimas siunčiamas el. paštu svaravisiems1@gmail.com pranešime privaloma nurodyti grąžinamas prekes.
11.3.
Jei pranešama per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės
perdavimo Pirkėjui dienos, taikomos Taisyklių 11.1. punkto nuostatos.
11.4.
Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes atsiųsdamas jas
www.happypeople.lt elektroninės prekybos tinklapyje nurodytais
adresais. Pirkėjui tenka visos su prekės grąžinimu susijusios išlaidos
ir rizika, o išlaidos susijusios su prekių siuntimu ir grąžinimu yra
negrąžinamos ir nekompensuojamos.
11.5. Pardavėjo taikoma pinigų gražinimo garantija pasinaudoti negalima, jei užsakytos šios prekės:
11.5.1. Supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
11.5.2. Kūdikių drabužėliai.
11.5.3. Žaislai, kūdikių žaislai, kūdikių priežiūros priemonės.
11.5.4. Prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas.
11.6.
Tinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės įsigijus svetainėje www.happypeople.lt .
11.6.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas el. paštu info.happypeople1@gmail.com .
11.6.2. Tuo atveju, jeigu prekės buvo įsigytos fizinėse Bendrovės pardavimo vietose ir Pirkėjui nepatinka nusipirktų prekių forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“. Per Taisyklių 11.3. punkte numatytą terminą Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes, kurios nepatenka į šį sąrašą:
11.6.2.1. Parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai.
11.6.2.2. Fotografijos ir kinematografijos prekės.
11.6.2.3. Spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai.
11.6.2.4. Audiniai.
11.6.2.5. Apatiniai drabužiai.
11.6.2.6. Kūdikių drabužėliai.
11.6.2.7. Pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai.
11.6.2.8. Siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai.
11.6.2.9. Perlai, brangakmeniai, taurieji metalai ir jų dirbiniai, išskyrus dirbtinę bižuteriją.
11.6.2.10. Meno kūriniai, kolekcionavimo objektai ir antikvariniai daiktai.
11.6.2.11. Sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai.
11.6.2.12. Pagal individualų Pirkėjo užsakymą arba pagal specifines charakteristikas asmeniškai Pirkėjui pritaikytos ir gamintos prekės bei produktai.
11.6.2.13. Maisto produktai ir bakalėjos prekės (prieskoniai, arbatos ir kiti gaminiai).
11.6.3.
Gavęs prekes Pardavėjas ir įvertinęs grąžintos prekės būklę, ir jei ji
atitinka visas grąžinimo sąlygas, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas
tomis pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos,
modelio ar komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos
prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai
Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai
Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti šia teise, o jei
Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui, šiame punkte numatytas terminas
skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.
11.6.4. Pinigai už prekę grąžinami Pirkėjui į jo nurodytą asmeninę banko sąskaitą.
11.7. Pasinaudojus Taisyklių 11.1.-11.3 punktuose įtvirtintomis teisėmis
Pirkėjui grąžinama: prekės kaina, administracinis mokestis, jei buvo
taikytas, bei prekių pristatymo ir prekių grąžinimo išlaidos nėra
grąžinamos.
11.8.
Jei Pirkėjas įsigijo prekių komplektą, jis privalo grąžinti Pardavėjui
visą prekių komplektą, t.y. Pirkėjas prekių grąžinimui numatytomis
teisėmis gali pasinaudoti tik visų komplekte esančių prekių atžvilgiu.
NETINKAMOS KOKYBĖS PREKIŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TVARKA
12.1.
Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos,
grąžinamos vadovaujantis Taisyklėse įtvirtinta tvarka bei atsižvelgiant į
Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
12.2.
Jeigu Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės prekę, Pirkėjas turi teisę reikalauti vieno iš šių teisių gynimo būdų:
12.2.1. Kad Pardavėjas neatlygintinai per protingą terminą pašalintų prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma pašalinti.
12.2.2. Kad būtų atitinkamai sumažinta pirkimo kaina.
12.2.3. Kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės.
12.2.4. Grąžinti sumokėtą kainą ir atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, kai netinkamos kokybės prekės pardavimas yra esminis užsakymo pažeidimas.
12.3.
Jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas turi teisę
reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, proporcingai
sumažinta prekės kaina, arba vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo
sutartį. Kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, Pirkėjas turi teisę
pasirinkti reikalauti prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją
pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba
Pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų, palyginti su
išlaidomis kitam reikalavimui įgyvendinti, atsižvelgiant į visas
aplinkybes, įskaitant:
1.
prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų;
2. prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;
3. tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų Pirkėjui.
12.4.
Pirkėjui norint grąžinti prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
12.4.1. Pranešti apie tai Pardavėjo nurodytais kontaktais svetainėje
www.happypeople.lt arba el. paštu
info.happypeople1@gmail.com
Pranešime
privaloma nurodyti grąžinamas prekes.
12.4.2. Pateikti prekių įsigijimo dokumentą, garantiją patvirtinantį dokumentą (jei jis buvo išduotas).
12.4.3. Pateikti laisvos formos prašymą ir pateikti jį Pardavėjui.
12.5. Teise grąžinti netinkamos kokybės prekes Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos.
12.6.
Pirkėjas turi sumokėti už prekės pristatymo išlaidas bei prekės grąžinimo išlaidas.
12.7.
Pardavėjas įsipareigoja grąžintą prekę įvertinti per 5 d.d.
12.7.1. Įvertinus grąžintą prekę, Pardavėjas informuoja Pirkėją raštu arba kitomis susisiekimo su klientu priemonėmis, apie galimas keitimo arba taisymo sąlygas, bei terminus. Jei prekės pataisyti ar pakeisti neįmanoma, Pardavėjas įvertinęs grąžintą prekę, pinigus už prekę grąžina Pirkėjui į jo nurodytą asmeninę banko sąskaitą per 14 (keturiolika) dienų, nuo prekės įvertinimo momento.
12.8. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.
12.9. Jeigu Pardavėjas nustatė, kad prekės yra tinkamos kokybės, tačiau jos buvo pažeistos ar sugadintos dėl Pirkėjo netinkamų veiksmų ar naudojimo, gali, bet neįsipareigoja, Pirkėjui pasiūlyti prekių taisymo paslaugas, jeigu tam yra galimybė. Apie prekės taisymo galimybę, išlaidas, terminus bei kitas sąlygas Pardavėjas informuos Pirkėją atskiru pranešimu.
PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS PRISTAČIUS NE TAS PREKES
13.1. Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) darbo dienas, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu info.happypeople1@gmail.com .
13.2. Pardavėjas gavęs informaciją apie pristatytas ne tas prekes įsipareigoja savo sąskaita pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis prekėmis.
13.2.1.
Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, Pirkėjas įsipareigoja
gražinti nepažeistą ir nepanaudotą keičiamą prekę Pardavėjui. Gražinus
prekę ir Pardavėjui įvertinus jos būklę, ar prekė nepanaudota,
nesugadinta ir kitaip nepaveikta jos prekinė išvaizda, pinigai Pirkėjui
grąžinami ne vėliau kaip per 5 d.d.
13.2.2. Jei Pardavėjas nustato, kad gražinta prekė yra Pirkėjo naudota, pažeista ar kitaip paveikta jos prekinė išvaizda ir/ar nebetinkama toliau naudoti, prekė yra nekeičiama ir pinigai yra negrąžinami. Tokiu atveju Pirkėjas turi teisę pasilikti prekę, o pardavėjas suteikia nemokamą tos prekės Pristatymo galimybę. Pirkėjas gali atsisakyti galimybės pasilikti panaudotą prekę, tačiau pinigai negrąžinami, prekė nekeičiama ir su ja susijusios siuntimo ar kitos išlaidos nekompensuojamos.
13.3.
Prekių ir pinigų grąžinimo tvarka numatyta Taisyklių 14 skyriuje.
BENDROSIOS PREKIŲ IR PINIGŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS
14.1.
Pirkėjas turi teisę kreiptis tiesiogiai į Bendrovę,
www.happypeople.lt nurodytais kontaktais arba el. paštu
info.happypeople1@gmail.com
.
14.2. Visos dovanos, kurios buvo pateiktos kartu su įsigyta preke, jeigu tokių buvo, turi būti grąžintos tuo pat metu, kai yra grąžinama Pirkėjo įsigyta prekė.
14.3.
Grąžindamas prekes Pirkėjas privalo nurodyti siuntėjo adresą ir tinkamai
supakuoti prekę, kad ji nebūtų pažeista siuntimo metu. Prekė laikoma
tinkamai supakuota tada, kai ji yra įdėta į papildomą išorinę pakuotę
(įdėta į dėžutę, maišelį, apvyniota popieriumi ir pan.) ir ši pakuotė
yra sandariai uždaryta. Jei grąžinamos prekės yra dužios ar trapios, jos
turi būti papildomai apsaugomos nuo smūgių apvyniojant kelių sluoksnių
popieriumi arba burbuline pakavimo plėvele ir tada įdedamos į išorinę
siuntinio pakuotę. Pardavėjas neatsako už siuntinius, kurie Pirkėjo buvo
išsiųsti netinkamai supakuoti, netinkamai nurodžius adresą, taip pat
jei siuntiniai buvo prarasti ar sugadinti grąžinimo Pardavėjui metu.
14.4.
Grąžinti Prekes Pirkėjas gali pristatydamas jas į Bendrovės buveinę arba
išsiųsdamas jas tiesiogiai Pardavėjui. Prekes Pardavėjui reikia
grąžinti adresu, kurį Pardavėjas nurodo Pirkėjui susisiekus dėl prekės
grąžinimo.
14.5. Pinigai už prekę grąžinami Pirkėjui tokiu pačiu būdu, kokiu Pirkėjas mokėjo už prekę jos įsigijimo metu, nebent Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip. Pirkėjas visais atvejais turi teisę reikalauti, kad pinigai būtų grąžinti į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
TAIKOMI APRIBOJIMAI IR DRAUDIMAI
15.1. Bendrovės Internetinės parduotuvės turinys ir programinė įranga yra Bendrovės ir/ar jos partnerių nuosavybė, kuri yra saugoma galiojančiais įstatymais. Pirkėjai, naudodamiesi Internetine parduotuve, privalo nepažeisti Bendrovės teisių bei teisėtų interesų ir naudotis Internetine parduotuve laikydamiesi teisės aktų reikalavimų, Internetinėje parduotuvėje pateikiamų taisyklių, draudimų, nurodymų ir bet kokių kitokių teisėtų Bendrovės reikalavimų.
15.2. Pirkėjams draudžiama platinti, keisti, neteisėtai kopijuoti, spausdinti ar kitaip neteisėtai naudoti Bendrovės Internetinėje parduotuvėje pateiktą informaciją (tekstus, paveikslėlius, prekės ženklus, grafinį Internetinės parduotuvės dizainą, programinį kodą ir kt.) be rašytinio Bendrovės leidimo.
15.3.
Bendrovės naudojami prekiniai ženklai yra registruoti ir Bendrovei
priklauso išimtinės turtinės teisės į juos. Pirkėjai neturi teisių
naudoti Bendrovės prekinių ženklų.
15.4. Pirkėjai neturi teisės dovanų čekių, paslaugų kuponų klastoti, jų kopijuoti, taip pat juos panaudoti ar įgyti kitu neteisėtu būdu.
15.5. Pirkėjas, įsigijęs paslaugas ar dovanų čekį iš trečiųjų asmenų, neturi teisės reikšti Bendrovei pretenzijų dėl dovanų čekio negaliojimo, terminų ar teikimo sąlygų.
15.6. Pirkėjams yra taikomi kiti šiose taisyklėse bei Bendrovės Internetinėje parduotuvėje ar kitoje Bendrovės viešai skelbiamoje medžiagoje nurodyti apribojimai, draudimai, reikalavimai ir taisyklės.
NETEISMINIŲ GINČŲ SPRENDIMAS
16.1. Savo pretenzijas / reikalavimus dėl „HAPPY PEOPLE” suteiktų paslaugų ar įsigytos produkcijos Klientas gali pateikti tiesiogiai el. paštu info.happypeople1@gmail.com .
16.2.
Visi ginčai su Bendrove sprendžiami derybų būdu. Jei taikiomis derybomis
nepavyksta išspręsti kilusių ginčų, jie, neatsižvelgiant į galimus
galiojančių įstatymų nuostatų prieštaravimus, bus sprendžiami
vadovaujantis galiojančiais Lietuvos Respublikos įstatymais.